AMTR-U

Uszczelnienie mechaniczne AMTR-U to rozwiązanie stosowane przy dokach przeładunkowych, będąc ich zewnętrzną częścią. Stosowane uszczelnienie mechaniczne AMTR-U to rozwiązanie stosowane przy dokach przeładunkowych, będąc ich zewnętrzną częścią. Stosowane jest przede wszystkim w sytuacjach, gdy wymagane jest optymalne uszczelnienie oraz w celu ograniczenia wymiany powietrza podczas przeładunku, ogranicza wpływ niekorzystnych warunków atmosferycznych na pracę w magazynie (np. opady, kurz, pył). Wykorzystywane w różnych obiektach przemysłowych, np. w halach lub magazynach. Model AMTR-U posiada uniwersalne wymiary dla naczep typu TIR. Możliwe jest zaprojektowanie uszczelnień o niestandardowych wymiarach.

Charakterystyka AMTR-U
  • czołowe plandeki (górna i boczne) wykonane są z trójwarstwowego tworzywa PVC o grubości 3mm, odpornego na warunki atmosferyczne oraz urazy mechaniczne,
  • konstrukcja nośna uszczelnienia złożona jest z dwóch ram połączonych ze sobą przegubowo za pomocą czterech ramion i płaszcza,
  • konstrukcja nośna wykonana jest z lekkich profilów stalowych ocynkowanych ogniowo,
  • obrzeża uszczelnienia zabezpieczone są profilem aluminiowym,
  • całość zabezpieczona skośny dach, który unosi się pod wpływam nacisku od czoła,
  • uszczelnienie oznakowane jest ostrzegawczo żółtym kolorem na czołowych plandekach.

Standardowe parametry techniczne

ZastosowanieSystemy przeładunkowe
Wysokość3400 mm
Szerokość3400 mm
Głębokość600 mm
Fartuch górny975 - 1000 mm
Fartuch boczny600 - 675 mm
Standardowe koloryCzarny

Kategoria

Aby wyświetlić materiały do pobrania należy się
Kategorie: ,