Nie, firma DITEX nie prowadzi sprzedaży detalicznej do klientów indywidualnych. Dystrybuowane przez nas urządzenia dostępne są w naszej sieci sprzedaży, która składa się z Partnerów Handlowych oraz Instalatorów współpracujących z DITEX. Zapraszamy do kontaktu z naszymi Partnerami Handlowymi oraz Instalatorami, których dane kontaktowe można znaleźć w zakładce: DYSTRYBUTORZY/INSTALATORZY.
Tak, pod warunkiem, że brama nadaje się do zautomatyzowania. Aby mieć pewność, zaproś wykwalifikowanego technika, który sprawdzi Twoją bramę pod kątem możliwości jej zautomatyzowania, a w razie potrzeby dokona niezbędnych napraw lub regulacji Twojej bramy.
Nie, ponieważ ani napędy marki Roger Technology®, ani też bramy szybkobieżne marki BMP Europe® nie są urządzeniami typu DIY (Do It Yourself), czyli urządzeniami przeznaczonymi do samodzielnego montażu. Wszelkie prace oraz czynności instalacyjne, konserwacyjne czy serwisowe przy napędach i bramach powinny być wykonywane wyłącznie przez wykwalifikowany personel techniczny, posiadający odpowiednią wiedzę, doświadczenie, kompetencje oraz uprawnienia (SEP). Ponadto zgodnie z zapisami w Karcie Gwarancyjnej gwarancją objęte są wyłącznie produkty zamontowane przez Partnerów Handlowych oraz Instalatorów (tzw. podmioty uprawnione)
Tak, każda brama automatyczna wymaga regularnych przeglądów, aby zapewnić jej wieloletnią, ale przede wszystkim bezpieczną pracę. Brak wykonywanych przeglądów powoduje utratę gwarancji na urządzenie.
W przypadku bram do użytku rezydencyjnego (które z reguły są lekkie i wykonują kilka cykli na dobę) zaleca się wykonywanie kompleksowego przeglądu przynajmniej raz w roku. W przypadku bram do użytku komercyjnego lub przemysłowego (które z reguły są dość ciężkie i wykonują nawet kilkaset cykli na dobę) zaleca się wykonywanie kompleksowego przeglądu przynajmniej raz na pół roku. W niektórych przypadkach (przy bardzo dużej częstotliwości użytkowania) Instalator może zalecić wykonywanie przeglądów częściej niż raz na pół roku, np. co trzy miesiące.
W pierwszej kolejności należy skontaktować się z Instalatorem, który wykonał instalację napędu przy Państwa bramie, w celu prawidłowego zdiagnozowania oraz usunięcia ewentualnej usterki.
Tak, dbanie o czystość podjazdu oraz systemu automatyki należy do obowiązków właściciela lub zarządcy nieruchomości. Obecność piachu, kamieni, liści czy innych nieczystości w prowadnicach, czy też zaleganie śniegu na podjeździe, może utrudnić poprawną i bezpieczną pracę bramy automatycznej.