AMTR-P

Uszczelnienie pneumatyczne AMTR-P jest najskuteczniejszym i najtrwalszym z wszystkich rodzajów uszczelnień systemów przeładunkowych. Konstrukcja poduszek jest zaprojektowana na kształt harmonijki, dzięki czemu tworzy się optymalne uszczelnienie. Dlatego ten rodzaj uszczelnień jest szczególnie polecany przy znacznych różnicach temperatur wewnątrz i na zewnątrz pomieszczenia, na przykład w klimatyzowanych lub chłodzonych powierzchniach magazynowych. Możliwe jest zaprojektowanie uszczelnień o niestandardowych wymiarach.

Charakterystyka AMTR-P
  • uszczelnienie pneumatyczne AMTR-P wykonane jest z trwałych i odpornych na czynniki atmosferyczne komponentów: poduszki wykonane są z przeplotu poliestrowego dwustronnie pokrytego PVC, elastyczne i niezwykle stabilne paski ochronne, wykonane z 3500 gr/m2 dwuwarstwowego przeplotu poliestrowego, uszczelnienie obustronnie pokryta jest odporną na ścieranie, antystatyczną, twardą powłoką PVC, front uszczelnienia wykonany jest ze stali ocynkowanej, wykończonej powłoką syntetyczną w szarym kolorze (RAL….)
  • profile wzmacniające wykonane są z anodowanego aluminium, uszczelnienie wyposażone jest w ocynkowane na gorąco konsole zapewniające pełne bezpieczeństwo.
Sterowanie Za pomocą jednego przycisku obsługiwane są oba silniki, w które wyposażone jest uszczelnienie – rurowy i dmuchany. Podczas dokowania ciężarówki do rozładunku oba silniki w ciągu 30 sekund uszczelniają przestrzeń pomiędzy otwartą bramą a pojazdem.Napęd Górna poduszka uszczelnienia jest wysuwana poprzez wałek silnika rurowego. Podczas rozszerzania silnik dmuchawy gwarantuje, że poduszki są wypełnione powietrzem.

Standardowe parametry techniczne

ZastosowanieSystemy przeładunkowe
Wysokość3700 mm
Szerokość3700 mm
Głębokość800 mm
Wysokość montażowa4700 mm
Materiał poduszek670 gr/m2
Boczna szerokość poduszek (nadmuchanych)600 mm
Wysokość poduszki górnej (nadmuchanej)1000 mm
Czas nadmuchiwaniaok.30 sekund

Za pomocą jednego przycisku obsługiwane są oba silniki, w które wyposażone jest uszczelnienie – rurowy i dmuchany. Podczas dokowania ciężarówki do rozładunku oba silniki w ciągu 30 sekund uszczelniają przestrzeń pomiędzy otwartą bramą a pojazdem.

Jeden przyciskobsługuje 2 silniki
Czas do pełnego uszczelnienia30 sek.

Kategoria

  • ALED/12C

    ALED/12C

    Oświetlenie LED ramienia 6 m (12m taśmy).

Kategorie: ,